HER ŞEYİ PARÇALAYAN MAKİNA!! (EFSANE VİDEO)

Tarixində dərc edildi 7 Apr 2021
HER ŞEYİ PARÇALAYAN MAKİNA!! (EFSANE VİDEO) videomuz sizlerle. Arkadaşlar bugün Antalya Organize Sanayinde Çağlayan Sera Plastikte her şeyi ezen press videolarının en güzel serisini çektik. Çok eğlenceli bir o kadar da güzel bir video oldu iyi seyirler.
Fester Abdü
delimine​
İrtibat & İşbirliği:
Türkiyenin En Çılgın AZnets Kanalı
delimine@creatorstation.com

Şərh

  • Arkadaşlar çok daha eğlenceli videolar için ücretsiz abone olup takipte kalmayı unutmayın

    • Kral adamsın gerçek hayatla ilgili izlediğim tek kanal senin kanalın

    • Ohçokgüzel

    • @Dragon heoa

    • Abi her videoda tehlikeli şeyler yapiyon bide kanalının ismi çok komik

    • Abi videon gelmiyo bak toparla kendini modan geçmeden :( üzülürüm video atmayı birakırsan

  • ya içine insan düşerse? Terminatörü etkisiz hale getirmişti sanki🤔

  • Bu ne Arkadaş.

  • Deli kırall

  • Kırallkk

  • 💬

  • Ohhhh😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌

  • MESCIDI AKSADAKI ZULME SESSIZ KALMA!! Sizler geniş kitlelere ulaşabilecek kişilersiniz lütfen duyarsız olmayalım rica ediyorum bir videoyla gündem oluşturalım. Sadece Müslüman olarak değil Türk milleti olarak da bizim, Filistin'den Kudüs'ten banane deme gibi bir şansımız yok. Eğer bu kayıtsızlık böyle devam eder ise aslında meselenin sadece Kudüs olmadığını -o vaad edilmiş topraklar diye nitelendirilen topraklar içinde Türkiye'nin dahi yer aldığını araştırırsak görebiliriz. Şimdi bugünün kafasıyla bakıpta o kadar ileriye gidemezler deme bundan 100 sene önce ne ortada israil diye devlet ne de Filistinliler böyle sıkıntılar çekiyordu. Bütün dünya Mescidi Aksada akan kana ses çıkarmasa da mazlumların çığlıklarına kulaklarını kapatsa da yapılan işgali ve saldırıları görmezden gelse de bütün Müslüman devletler Filistini yalnız bıraksa da ve o bütün dünya üç maymunu oynamaya devam etse de biz Kudüse, biz Mescidi Aksaya sırtımızı dönemeyiz dönmeyeceğiz. Filistinli kardeşlerimizi kaderlerine baş başa bırakmayacağız. (Bir yanlış görürsen elinle düzelt gücün yetmez ise dilinle duzelt orada gücün yetmez ise kalbinle buğuz et.) -Peygamber Efendimiz (s.a.v)......

  • tamam abii

  • abi nesaman vedeo çekecen abi

  • Abi o durumu kuracağına bana verseydin keşke sana duva ederdim

  • Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh gerçekten rahatladım

  • Peki kola patlayınca benim kaçamak MDJDJDDN

  • Rica etsem bi benim kanalıma bi bakarmısınız ramazan da bitti ben oruç tutuyodum o yüzden her gün video yoktu ama yarından itibaren her gün video var

  • Rahatlamaktan çok israfa üzüldüm

  • Merhaba abi Azərbaycanda salamlar 🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Âbi yeni video

  • Ne gidilmiş sürülmüş o lastikte bee

  • Niye vido gelmiyorr

  • Telefondaki boyayı sentetik tiner yani neft geçirirdi

  • bi bağoırmayın artık her boka

  • Herşey cırlamasalar daha iyi

  • Kralsın abi

  • herşeyi parçalıyor ya o makine kendinide parçalayabilirmi

  • Çok bagriyonuz

  • Abi muq vidyo olmuş

  • Aynen

  • ayyyy

  • Şu adamı bi 7.5 M yapalım be

  • Ulan su 4 kisi altindaki asansorun calismasi hersaniye aklimda kaldi bi calissa 4 dude icinde dusecek

  • 🐟

  • 👑

  • O supurgeyi alip sinir aleti olarak kullanmayan pişman boks torbasį alan bin pişman

  • Pekmez

  • Abi öldünmü vide at

  • Kola almayın israilin

  • 11:18

  • Delimi ne 💚

  • Video çok güzel ama orda lahanaları atmasan daha güzel olurmuş .

  • 1. Makinanın ismi shredder 2. Makina Sakarya'da çoğu fabrikada kullanıyor ve yakından o kadar keyif vermiyor

    • Makine*

  • 7:27 Abi o kola değil. NO ON. Ne kola ne gazoz.

  • Harika

  • Yakinda herseyi parçalayan makinede kendimi parcalamayi denedim diye videolarin gelmesini bekliyorum çita arşa çikti artik

  • Ağbi kezzap la bisyler yapsana öyle bı video çwk

  • Onları evini alamayanlar var o attıklarını ihtiyaç sahibi birine versen daha makbul olurdu

    • @EĞLENCELİ PİKACHU lahana bozulurmu kardeşim

    • Attıkları bozuk eşyalar zaten

  • Makine su aygırı gibi

  • Gece 3de deli mi ne izlehince garip çeyler oluyor

  • teslo taylan

  • Delimine:Abi senin makinayı baştan aşağıya boyadık ya Makina sahibi:nasıl lan Jsjsjjssjssjjs

  • 7:25 Milli sporcudan beklenen hareket bu, Yerli ürünleri kullanın videolarda

  • Kulaklık takanlara 1 dk saygı duruşu

  • AHİ CIPSLERİN TANESİ 1 TL YE ALMAMİŞTIN 50 KURUŞA ALMIŞTIN OLD UM ABIII

  • Abi klima topu çok güzelmiş

  • Seni çok seviyorum

  • ahni o telefonu önceki videodaki abiye vercektiniz

  • Videoda en güzel ses lahanadan çıktı Diyenler

  • Elektrikli süpürge bir türlü içine girip parçalanmadı ya sinirlenip kendimi sıktım o an Nsnnsnxmxmxnsjsjdjd

  • Delimine indir indir derken. Ndirndirndirndri sesinin gelmesi

  • 3 hafta oldu halan bu millet vido bekliyor

  • evet arkadaşlar elimizde de bir intar etmek isteyen arkadaş var bakalım o nasıl rahatlatacak .d

  • Makina tüplerle darbuka çaldı 😉😊

  • Fdv

  • nimetle oyun olmaz

  • o yiyecekleri bulamıyan var .

  • Niye yeni vidyo gelimiyo

  • Abi niye vidyo gelmiyo

    • Video

  • aaaaaaaahhhhhhh

  • yasin abi tiner ile yıkan

  • SÜPERSİN ABİ

  • Kardeşim gerçekten yaptığın işin hakkını veriyorsun

  • 😍

  • Bu beyefendi Türkiye mi karalayan geceye damga vurdu be hala bu beyefendiyi destekliyorsunuz inanamıyorum.kara gece ve bu hala soytarı denilen beyefendi sahnelerde..!!!

  • Keşke yiyecek atmasaydın onları bulamayan binlerce insan var 😡

  • Abi cips nimet la niye atdin vakti gecse bile atmasaydin keske ya

    • İnsanı zehirler

  • zarar timeeeeeeeeeee

  • o dronu bana verseydin ben bişey yapar çalıştırırdım eheee içim acıdı

  • Valla çok zevkli görünüyor ben şahsen günlüğü 30 TL çalışırım

    • Knk günlüğü 120 liraya çalışıyom gözüktüğü gibi keyifli ve kolay değil

  • Sizi ilk ciktinizdan beri izliyordum son 1yil dur izlemiyorum

  • Bide bagirmasaniz daha iyi olur

  • 11:42 DÖNÜP DÖNÜP İZLİYOM O ABDÜNÜN GÜLÜŞÜNÜ

  • ANTALYA SERİKTEN SELAMLAR 🇹🇷🇹🇷

  • serinin devamı gelsin diyenler artı 1 layk

  • Abi çelik ne acaba merakettim🥲

  • Kardeşlerim ne olur DOĞU TÜRKİSTANDA MÜSLÜMANLARA yapılan eziyetlere karşı çıkalım. ne olur her yerde paylaşalım halkımızı biliçlendirelim.

  • Kardeşlerim ne olur DOĞU TÜRKİSTANDA MÜSLÜMANLARA yapılan eziyetlere karşı çıkalım. ne olur her yerde paylaşalım halkımızı biliçlendirelim.

  • .

  • abi özür dilerim ama makina değil makine

  • .

  • Cok ilginç

  • Dünyanın ən çılğın kanali

  • "Şüphesiz ki biz onları ibret olsun diye yarattık (Bakara Suresi 103.ayet)… "

  • Jguyg

  • Abi her gün vüdyo at

  • 09:20 ee kirilmicak kaliteli çıktı makineğ

  • Abi. devamı. gelsin

  • Nedemek siz goremezsiniz aslan parcasi :D ben o makinadan 1 sene kullandim :S

  • Video boyunca kamerada makinanın içine düşer diye kortum😂

  • Bursa dan selamın aleyküm abi

  • bu kanalı eskiden çok izlerdim hatta bütün videolarını izledim diyebilirim telefon değiştirdikten sonra hiç karşıma çıkmadı ben izlerken 2 milyondu şimdi 7 milyon olmuş vay beeee

  • Abi merhhaba