Masumiyet 8. Bölüm

Tarixində dərc edildi 14 Apr 2021
Masumiyet 8. Bölüm Tek Parça
(14 Nisan Çarşamba)
Masumiyet 9. Bölümü İzlemek İçin 👉🏼 aznets.info/label/fslpqHfLzquXtoc/video
Masumiyet Her Çarşamba 20.00'de FOX'ta!
Harun, tuzağa düştüklerini anlar ve önlem almaya çalışır fakat Bahar, Timur tarafından akıl almaz şekilde kandırılır ve Harun’a olan güvenini kaybeder. Düştükleri acımasız tuzak, mahkemede korkunç bir iftira olarak karşılarına çıkar. Bahar, kızının davasını satmakla suçlanır ve bu korkunç suçlamayla gözünün önündeki perdeyi söküp atar. Hem, Timur’dan boşanmak için hem de Ela’nın, İlker’i aklayan ifadesini geçersiz kılmak için düğmeye basar. Bahar’ın Ela’yı psikiyatri heyetine sokma kararı Ilgaz cephesini karıştırır. Diğer yanda, annesinin düşürüldüğü durumu hazmedemeyen Ela, Bahar’a yardım etmek için radikal bir adım atar ve bu adım onu, bütün iradesiyle uzak durmaya çalıştığı İlker’e götürür. Bahar ve Harun, kendi yöntemleriyle Ilgazlar’a karşı harekete geçer. Ela’nın dengesi İlker tarafından bir kez daha sarsılırken, gerçek deprem ise Ilgazlar’da yaşanır.
OYUNCULAR: HÜLYA AVŞAR, MEHMET ASLANTUĞ, DENİZ ÇAKIR, İLAYDA ALİŞAN, SERKAY TÜTÜNCÜ, DENİZ IŞIN, SELEN UÇER, TOLGA GÜLEÇ, NESLİHAN ARSLAN, ASENA TUĞAL, ERTUĞRUL POSTOĞLU, ALAYÇA ÖZTÜRK GİDİŞLİ, KİMYA GÖKÇE AYTAÇ, GİZEM ERGÜN, ASENA KESKİNCİ, OZAN KAYA OKTU, SEVGİ TEMEL, RÜÇHAN ÇALIŞKUR
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Masumiyet: https: //www.fox.com.tr/Masumiyet/izle
Resmi Facebook Sayfası: masumiyetfox/
#Masumiyet #FOX #FOXplay

Şərh

  • Hülya Avşar ağlama yerini hiç yapamamış çok yapmacık

  • Hale seni doverim,sacini basini yolarim

  • Bu dizi da sinirimi çok buzuyo ama sonü nu marak ediyorum

  • Burda insanlar başka insanlarin fikriyla haraket ediyo bunada sinir oliyorum Ela da babasi annesini aldatiyo kizida soylamiyor nedan

  • Halenin kulesinde bize göre sol normalde sagdakinin boncuğu mu dusmus

  • allah aşkına final yapmayın kanser oluyprum izlerkej ama seviyorum

  • Haleyi ve pazardaki kadınları sabahtan akşama kadar dövsem sinir stres kalmaz bende

  • Yemin ederim bu Hale şeytana papuçu ters giydirir tepetaklak eder Allah korusun böyle insanlardan bu nedir 🥶😵

  • Ela masum değil...başına ne geldiyse kendi yüzünden geldi... Bütün suç ilkerdeymis gibi göstermeyin...kızlar da akilli olsun...once bir ayrıl , ayrıldığını beyan et sonra bana gel...

  • Timur ve ailesi, hale, banu bana sinir krizi geçittiriyorrrrrr

  • Bu Haleyi bir kaşık suyla boğardım😡😡

  • Bu dizi bana Münevver Karabulut u andırıyor

  • Yılın dayağı, yılın bombası, yılın babası,yılın çifti, yılın sorusu. Dizinin meşhur cümlesi 😂

  • 7 ci bölümü neden silinmiş???

  • "Biz erkek tarafıyız bırak o utansın " Kadınların yüz karası olan sensin adın her ne boksa lafta hala ....

  • 29:28 Ela’nin İlker’in Yaptiklarini Hatirlayip “BABAAAA” Deyişi Kiyamam Ela😢😢 1:35:29 İlker’in “Artik Kaçmıyorum..” Deyişi Sanki Denizin Ortasinda Kaçabileceği Çok Yer Varmis Gibi🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

  • Harun Bey'e çok üzülüyorum ya böyle iyi kalpli adamları çok üzüyorlar 🥺

  • Bu dizide en onemli şey social media ne dicek Her kes sadece commentleri bakiyorler

  • hastalıklı ilişkiler..

  • bu irem neden bu kadar aptal ya

  • Hem diziyi izleyen hemde yorumlari okuyanlar hepinizin dualariniz kabul olsun inşallah

  • Hulya Avşar fitresi😂😂

  • Bu diziyi izledikçe sinir oluyorum. Ne kadar iğrenç karakterler var

  • Şu bahar ne zaman pantolon falan giyecek hep elbise giymesinden sıkıldık artık

  • Ela da bu dizide ağla ağla yaşlanacak en sonunda

  • 🤨❤

  • Hulya avşar bu kadarmi kusurlu ki başmışlar filtreyi

  • Niye Hülya Avşar'a filtre koyuyorlar.Filtresiz çok daha güzel.

  • 1:19:58 şu muzik daha hangi dizide çalmisti?

  • İlayda Alişan ve Deniz Çakır çok benziyorlar

  • Timurdan nefret edenler

  • Annenin,babanin övaldı icin yapmaycağı şey yok😟

  • ❤❤❤❤❤❤

  • Ya şu Ilgaz ailesi Harun'dan ne istiyor? Çok merak ediyorum.

  • Senin basit dediğinin insanlar senden daha akıllı İrem.

  • Yorumlara bakılırsa dizi izleme amacı sadece görünümler galiba arada ne detaylar veriliyor dikkat eden yok...

  • Hale anladi bence Timur la Banu nun neler yaptığını (cinsrl anlamda). Çünkü Banunun Bahar a olan bu nefretinin anlasilmamasi mumkun değil. Ve tek bir aciklamasi var. Zeki kadın. Seytana pabucunu ters giydirir haa.

  • Ela ne kadar mal bi insansın sen ya

  • Ksphpbek8fsj

  • Ve İrem sende zenginsin ama fakirsin

  • Pardon ama gelecekte çocuklarının para sorunu kalmasın diye onların ve kendinin şerefini satıyosun Timur beyefendi 😒

  • İlker tam bir kukla anasının kuklası

  • Bence bu diziyi hülya ve deniz götürüyor çok güzelsiniz hülya sen hiç yaşlanma harikasın

  • Yemin ederim ela da irem de ikiside gerizekalı rolu oynuyor

  • HALE GİBİ ANNEM OLSA DEĞİL HOLDİNG, SIFIRDAN ÜLKE KURARIM.

  • Allah hec kime eda kimi kiz nasib etmesin uz qarasi

  • Aklınıza s....m o nasıl akılsa! Ne demek çocuk yapıp kafeslemiş , kadın çocuğu kendi kendine mi yapmış yoksa babasının evinden mi getirmiş yada başkasından yapıp adama mı yamamış ne yapmış bu kadar ayıplanacak! Adam melek maşallah! Tavırlara bak sinir geldi

  • Timut ne kadar salaksin yav

  • 😢💔💔

  • hulya avsari aglatmayin bok gibi lan

  • ilker gerçekten aşırı manüpülatif ayrıca devam eden bi dava varken ve baş şüpheliyken elaya karşı davranışları ne kadar gerçekçi olabilir? evli olmasını ve sandalyeyle şiddet uygulamasını vb ayrı tutuyorum bunlar da başlı başına ortada bir sevgi olmadığını gösteriyo. çocuk oyuncağı gibi takılıyo bi elayla bi iremle.

  • iremin asıl takıntılı olup babası için takıntılı demesi :D

  • Ben yemin ediyorum hiç bir şey anlamadım. Yarın yine izleyeceğim.

  • Ilker inşallah rol yapmıyorsundur elayı inşallah yine uzmezsin

  • 7 ci bolum neden yok neden kaldirmislar ?

  • Şu linçleyen yorum atanların yuzune tukurmek ıstiyorum

  • Timurun bahara tokat atacağı sırada elanın o anların gozunun one gelip baba demesi...

  • 99 percent of your characters are mental and sick

  • Birce de çok iyi bir kız bence

  • Hülya Avşarın oyunculuğunu bəyənməyən tək mənmiyəm? Robot gibi

  • ELAYI DÖVEN UMUTMUŞ😯😯

  • Hale gibi anneler lanet olsun size ilker gibi narsistler sizin eseriniz

  • "Ya biz erkek tarafıyız. Rezil olduysa o oldu. O utansın" bu ne biçim bir cümle yani gerçekten milletimizin geldiği noktaya inanamıyorum ya

    • Aşırı sinirlendim o lafa ben de ya

    • Hep böyleydi aslında ama şimdi dizilerde gösteriliyor o kadar

  • Olm sadakatsiz AZnets a mi yüklüyor lan ben enayi gibi Google'dan izliyorum

  • Harunla Bahar evlensin

  • Allah aşkına yönetmen hale olmamış yapamıyor oynayamıyor zaten heç değilse doğal davransın

  • Hülya Avsarin filtresini birazdaha yükseltesniz sevinirim. kötü oyunculugunu görmeyeck kadar yüksek olsun lütfen

  • Hale tam bi yylan yaa

  • Hulya Avsar kadar rolunu yawayamayan adam gormedim.

  • Azerbaycanlılar var? Yoxsa təkəm?

  • Arkadaşlar bu bir kinodur sadeceee

  • Şirkete almıyor diye nasıl ağlıyor Hale ahshaja rezil karı

  • Harunun sevgilisi ne kadar da bir güçlü kadın

  • Ay ilkerin rahatlığı 🤦

  • 9. Bölümü hangi sebep ile izleyemiyoruz acaba ??? 🤔🤔

  • diğer bölümleride yüklesenize yav

  • Bir Azerbaycanli olaraq tüm müsəlman kardeşlermizin dualarıni Allah qəbul etsin

  • Ay bu Ela gerçekten aptal hala telefonlarını açıyor baydı cidden bunların bu hali. Harunla Bahar aklansın timurla hale de cehennemin dibine gitse de kurtulsak cidden. Sıktı yoksa sürekli İlker aptalının aptal aptal araması

  • Ela çok şansız böyle bi babaya sahip olduğu için 🤦‍♀️

  • Benim eşim de timur gibi aynısı davraniş

  • Ya bu ne iğrençlik ya kendisine hamileyken sandalye ile vuran adamın nasıl öpmesine izin verir

  • Ela ve Baharın ilişkisi bozulacak diye ödüm kopuyor 🥺

  • 9. Bölüm nerdeeeeee

  • Fox internet sitesi çok kötü çalışıyo izlemek çok zor yeni bölümleri burayada yükleseniz keşke

  • Şu bölümleri adam gibi AZnets a atında izleyelim yoksa artık izlemiycem!!!

  • filmdeki saçmalıklardan bitanesi de kız 25 yaşında mübarek 40 gibi davranıyolar

  • Ben bile bu ne biçim haber böyle diye ela için bir gram uzulucegini sanmıştım adam iplemiyor bile

  • İlkerde bir ilker ola. Ite oxşayir m sirtiq şey

  • Bu Harun bu kadının nesiyle sevgili olmuş anlamadım

  • Allah ım bu nasıl bir görümce bu nasıl bir kaynana ve bu nasıl bir nefret anlamış değilim

  • Ne yazık ki böyle kötü insanlar var bu dünyada...Allah iyilerle karşılaştırsın..Ama gerçeğin er geç ortaya çıkmak gibi bir Özelliği var..SONUNDA

  • Muzik cox guzel

  • Hale ağlayamamiş, çok sahteci oynamış, rol a yazık, hiç beğenmedim

  • Offf Hülya Avşar asla rol yapamıyor içimi sisirdi yapmacik hareketleri birde kadının suratına filtreyi basmissiniz çok kötü duruyor.

  • Hulya Avsar 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

  • Kızlar, ve hatta erkekler de, siz siz olun size sandalyeyle vurmuş,hatta elini kaldırmis (vurmasa bile ) bir adamı,kadini tekrar affetmeyin. Bir dahaki sefere 3. şansınız bile olmaz. Bilmem anlatabildim mi? Pembe dizi ve çakma şairane sözler anlamsızdır. Romantik falan da değildir. Duygular kalpte değil beyinde barınır.Size zarar veren ya da verme ihtimali bulunan kişilere karşı (psikolojik şiddette dahildir) duygular besliyorsaniz kalbimin suçu demeyin ve beyninizle ilgilenin. Yoksa sizle karakolda hatta hastanede,cenazede ilgilenirler. Narsist kelimesini dizilerde sık duyar olduk,bu da havalı bir şey değildir uzak durulması gereken insan tipidir. Size gerçek saygı sevgi besleyen insanlarla ilişki kurun.

  • O o o soğuk gecede..

  • Böyle bölümleri geç yayınlayınca ne oluyor anlamıyorum diziden soğutuyorsunuz resmen

  • 9 bölüm neden yok acaba