Kardeşlerim 1. Bölüm @KARDEŞLERİM

Tarixində dərc edildi 20 Fev 2021
KARDEŞLERİM Her Cumartesi 20.00'da atv'de.
Kardeşlerim Kanalına Abone Olmak İçin tıklayın l24.im/M4xCDk
1.Bölüm Özeti:
Hayata ve ailesine sevgiyle tutunan dört kardeşi bekleyen acı haber!
Kadir, Ömer, Asiye ve Emel… Anneleri Hatice, babaları Veli ile mutlu ve huzurlu bir hayat süren, cepleri boş ama kalpleri sevgi dolu dört güzel kardeş… Ta ki hayatlarını karartan, onları kimsesiz, boynu bükük bırakan o kara güne kadar…
Nereye savrulacakları belli olmayan, birbirlerinden başka tutunacak kimseleri olmayan bu dört kardeş, yaşananların ardından ayakta kalabilmek için mücadele verirken, Akif Atakul ise yaptıklarının bedelini ödemeden sıyrılmanın yollarını aramaktadır.
Başrollerini Celil Nalçakan, Halil Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk'un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsü...
atv Resmi AZnets Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Kardeşlerim Kanalına Abone Olmak İçin; l24.im/M4xCDk
atv
atvcomtr
atvturkiye

Şərh

  • Siz rolda böyle yapıyosunuz gerçek anne babasını kaybetmiş çoçukları anlamak zor benim Bibim kızınında hala o küçukken 1 haftalıkken babasını kaybetmiş di çok üzücü😥😭

  • Çok ama çok guzel bir dizi

  • şu şəngül de hiçmi vicdann yok yaaa. bpyle bi durum da bile para ev derdinde. 😞

  • Diziye yeni başladım yengeleri ne kadar Kötü

  • abi yazık yaa :(

  • Cok guzel dizi

  • Cok agladim ya 😭😭

  • Penthouse'u andırmıyo mu ya

  • 3 gün önceye kadar yumurta aldığı kümeste yaşamakta varmış...

  • bu sadece dizi diyil .......hayatin ta kendisi .........😑😑😑😑😑bunu biz yasamasakda bes sen ya obur birisi ........bunu yasayacak cocoklar varr☹️☹️😔😔😔😔

  • Haketen çok ağladim ya bune dizi

  • 😔😔😔😔😔😔😔

  • Dizi çok güzel həlal və size çok agladim

  • Seneler sonra belki izlerim die bıraktım

  • Ömerin ağlaması ve oyunculuğu süper 👍🏻

  • Bence şengülü evden kovun

  • Her yerden gorup merak edenler hoş geldinizz.

  • Her yerde karşıma cıkıyor diye başladım hadi bakalım...

  • Kadirə niye qıcığ oluram bilmədim

  • Penceresiz kaldım annem

  • Olum bu nasıl bir dram

  • Şu küçük Emel bile Hande Erçelden daha gerçekçi oynuyor😂

  • Ciğerimizi yaktın be film bu nasıl bi bölüm 😞

  • Dizi gelcekten aglatici

  • Yeni bölüm çabuk gelsin diye ilk bölümden izliyop vakit geçiriyorum

  • Ağlayanlar burdamı😟😔🥺😥😢

  • Tsk bu güzel diziyi bulana yapana yazana

  • 2 saatlik dizinin 1.5 saati ağladım resmen off🙄

  • insanlar nasil böyle vicdansiz ola biliyor anlamiyorum hemde annesi babasi yeni ölmüşken

  • tüylerim diken diken oldu

  • her yerde goruyodum bakayim dedim

  • Heryerde gördüm başlıyorum bakalım

  • Bayıldımmmmmm

  • Bende bu gün basladim

  • Ne ara iki ay oldu

  • Bugün dünden iyi belki gökyüzü olacakmış

  • Bu Şengül de ne boşboğaz çıktı yaa

  • Bu bölümü ağlamadan izleyebilen varmı ya 😢

  • Diziye simdi baslayanlar butonuyum

  • Zavallı baba 😪🥀

  • Ağlamadan duramicam 😪😪😫

  • Öğrendim ki düşenin dostu olmazmış,ailen olmayınca sen de olmuyorsun Babam! iyiki varsın🥺 Annemde var ama...

  • Cok acikli ya

  • 1.bölüm nasıldı diye düşünüp gelenler +1

  • Ömerin boyadığı duvar her sahnede değişiyor bir sahnede az boyanmış bir sahnede fazla boyanmış aynı zamanda bir yerde açık kırmızı bir yerde koyu kırmızı

    • Yorumlara baktımda kimse farketmemiş harhalde yada ben görmedim

  • 1:10:40 daki şans kuponu artık çıksın ya yeterrrr

  • aglamama Challenge

  • AGLAMİCAM AGLAMİCAM

  • ALLAHİM HAGİR AGLAMCİAM

  • AGLAMİCAM AGLAMİCAM HAYİR

  • HAYİR HAYIR AGLAMİCAM

  • Aglamicam

  • 13. Bölümü beklerken baştan bidaha izliyim dedim

  • Psikopat gibi 2. Başlayışım

  • Oyunculukları mükemmel ya.🤧😢😓

  • Ya şu Akif çok kötü ya.Her şey onun yüzünden oldu😓🤧😢

  • Keşke.........

  • Bir elimde güllaç bir elimde peçete ağlayarak izliyorum 🤧

  • Bu ne müsibet, allahım

  • Bölümü izlerken gözyaşlarına engel olamıyorsunuz, 1 saatini ağlayarak geçirdim zaten. Oyunculuk mükemmel

  • İki abırsızın üzündən dörd uşaq yetim qaldı

  • Akif sevinər ki, şahid qalmadı

  • Annemle anneannem izliyor bende onlarla izlemek için başladım hadi bismillah

  • Baya ağladım ya😭🥺🥺🥺

  • hayattaki tek ölümsüz insanlar anne babamız olsa keske

  • Şimdiden size garanti veriyorum, ben bu dizide oynucağım. 👍🏻

  • 2. Kez diziye başlayanlar butonu

  • Ağla ağla canım çıktı yaa😢

  • Ya gerçekten Yazgı'nın oyunculuğunu beğenmeyen var mı ya . Varsa da ya oynadığı dizileri izlememiştir ya da yetenekli bir oyuncu olduğunu kabul etmek istemiyordur. 5 yaşından beri oyunculuk yapıyor ve karakterin duygusunu muhteşem bir şekilde geçiriyor izleyiciye. Kabul etmeyen etmesin bu yetenekli bir oyuncu olduğu gerçeğini değiştirmeyecek

  • Neden bu kadar çok ağlıyorum yaa

  • Keşke ölmeseydi diyicem ama tadı olmuyor

  • lan arkayada müzik koyuyonuz ağlıyorum burada ühühühühü:(

  • Keşke cenaze kısımları daha kısa olsa böyle cenazelerle bölüm bitti.

  • Ağlayanlar BUTONUYUM 🤧🤧

  • Kadir hacan əlinə pul düşür qoymur əlində qalsın ancaq xərcləyir bir yerə hamısı gedir

  • Ayni haqiqat 😭😭😭😭😭

  • وين جيش العرب اسبتو وجودكم 🤔🤔🙋

  • 👍👍👍👍

  • Ya siz ağlamak için hapmı kullanıyonuz ya bune böyle ağla ağla ağla içim dışıma çıktı (halbu ki ben böyle ağlamalı filmlerde sevmem) ama yine de sardı

  • Son bölüm çok sıkıcı olduğu için baştan başlayanlar :) (me)

  • İlk bölümden de öldürmezsiniz yaaa

  • Dizinin bu kadar izlendiğini bilmiyordum. Psikolojim daha çok bozulmasın diye izlemiyim dedim ama merak ettim izlemezsem çatlayacağım. Yorumlardan anladığım kadarıyla da baya ağlayacağım.

  • Ama okadar almadım ki 🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • şengul serefsiz ya

  • Fallah bende hiç sevmiyordum ilk izledimde sonra ćok beğendimm😍

  • İlk bölümde bukadar ağladım

  • Celilciğim

  • Kankam hastası olmuş etrafta ASDOR diye geziyo salak bende başliyim dedim

  • çok karşıma çıkıyodu bana başlamak kaldı

  • Ev sahibi ihsanı öldürmek isteyenlerin butonuyum

  • diziye yeni başlayanlar 👇

  • Sonunda cok fena agladim cok fena yaaa sonu

  • 59.44 öldümmmmmmmmm

  • Anneler gününde izliyorum

  • Kardeşlerim dizisi çok güzel

  • Benim abim:Haftalık haraçımı getirdinmi lan teneke? Ömerin Abisi:Canım kardeşim benim

  • 👍♥️

  • Çox güzel dizi👍

  • Basarlilar umarim çok güzel bir dizi olacak👍

  • Bizim mağazamız şöyle eleman seçiyor deyip cama iş ilanı yazmak da nedir 😁