Kardeşlerim 1. Bölüm @KARDEŞLERİM

Tarixində dərc edildi 20 Fev 2021
KARDEŞLERİM Her Cumartesi 20.00'da atv'de.
Kardeşlerim Kanalına Abone Olmak İçin tıklayın l24.im/M4xCDk
1.Bölüm Özeti:
Hayata ve ailesine sevgiyle tutunan dört kardeşi bekleyen acı haber!
Kadir, Ömer, Asiye ve Emel… Anneleri Hatice, babaları Veli ile mutlu ve huzurlu bir hayat süren, cepleri boş ama kalpleri sevgi dolu dört güzel kardeş… Ta ki hayatlarını karartan, onları kimsesiz, boynu bükük bırakan o kara güne kadar…
Nereye savrulacakları belli olmayan, birbirlerinden başka tutunacak kimseleri olmayan bu dört kardeş, yaşananların ardından ayakta kalabilmek için mücadele verirken, Akif Atakul ise yaptıklarının bedelini ödemeden sıyrılmanın yollarını aramaktadır.
Başrollerini Celil Nalçakan, Halil Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk'un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsü...
atv Resmi AZnets Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Kardeşlerim Kanalına Abone Olmak İçin; l24.im/M4xCDk
atv
atvcomtr
atvturkiye

Şərh

  • Oha ilk bölümden aglatilirmi insan😐

  • Diziye yeni başlayanlar butonu😎🤝

  • sengul o neydi y icinden bir seytn cykmys gibi birden bomba gibi patlady ben bile korktum suan senden senden korkulur valla

  • akif kimi sewiyor ben anlamadym

  • Beni ağlatan ilk dizi diyeceğim🤝

  • 1:21:03 arkadaki sarılı gülüyor yani senin akraban ölmüş sen orada gül ne kadar ayıp

  • O kadar çok edit gördüm ki izleyem bari dedim

  • Keşke anneleri babaları ölmeseydi böyle daha güzeldi senarist??

  • Bende onlarla beraber ağladım

  • ÇOK GÜZEL Bİ DİZİ YA 4 ÇOCUĞUN HAYATI 1 GÜNDE YOK OLUYOR

  • Kadir abi bize gelin salonda yatarız üşümeyin orada

  • Tamam bende duygulandim 🙄

  • Lan Akif nasi adamsin lan iki insani öldürdü relax relaxda dolaşıyor makdjanjdjjf

  • Kırgın çiçeklere benzetmşmdr

  • Izleyip duygulanmayan bi ben miyim? Herkes duygusal yorum yapmış ksjdjdhd dizi yani çokta takmayın 😂

  • çokgüzel ama şengül biraz mal

  • FUJBCH

  • GUBVNJJ

  • FUIBVCJ

  • FYIBCDBN

  • FUIVCFHJ

  • GUIJVVKK

  • GIIBFF

  • GIKBFDGH

  • GTDHJ

  • Çok sevdim bu diziyi ramodan sonra yeni favorim

  • Aşırı güzel diziymiş lan ağlıyorum ön yargılıydım 🥺

  • Yılan karı yılan ne biçim yengesin sen

  • Tek benmiyim hüngür hüngür aglayan (kızım)😭

  • abartıldığı kadar varmıymış acabaa izleyelim görelim

  • Her baxdiqca goz yasinin axmamasi elde deyil

  • KUZENİM DİZİYE HASTA OLMUŞ 0 DAN BAŞLIYOM SAHURA KADAR İZLİCEM

  • Yo senarist nedeeen hem annesi hem babasini alding yuragim parchalandi

  • ya canım çıktı alamakdan🥲💔

  • 😫😫😫😫😫😭😭😭😭

  • Su Akif yasattigini yasamadan ölmez umarim

  • İnsta takip edin plsss @dila.rax35 GT VAR

  • Zaten ülkecek depresyondayız birde siz ohhhhh

  • Merhaba

  • Annesi ve babası öldü

  • Filimin başında ve orta kısımlarına doğru çok ağladım gözümde yaş kalbimde derman kalmadı...

  • naber sinan (4n1k izleyenler anladı)

  • annesi ölene öksüz babası ölene yetim denir ama evladı ölene hiçbişey denmez çünkü evlad acısı herşeyden büyüktür ama anne ve babamızında kalbimizde yeri büyüktür bu diziyi izleyin annenizin babanızın kıymetini bilin belki çok yakında veya çok uzakta bir gün sizde bu acıyı yaşayacaksınız kıymet verin kıymet alın lütfen üzmeyelim büyüklerimizi

  • Iyi

  • Şu Şengül'ü boğasım geliyor.

  • Alın size türküyenin adaleti

  • Filmden çıkartılan konu : neymiş Büyük konuşmamak gerekmiş

  • Dünyada mənə görə sürvivordan bu kino en gözelidi

  • Küçük Emrah'a taş çıkardılar

  • ah Kadir'im kıyamam.. bu ülkede iş bulmak böyle zor işte. ama iyi tarafından bak hâlâ erkeksin. (!)

  • "Annem öldü, biz akşamına eve gelip annemin yaptığı yemeği yedik." bu bana nereden tanıdık geliyor yahu?

  • İlk doğan çocuk, kardeşler arasında en şanssız olanıdır. Diğer kardeşler onun tecrübelerinden, kıyafetlerine kadar yararlanır.

  • Bu da gelir bu da geçer ağlama Göklere erişti feryadım ahım Bu da gelir bu da geçer ağlama...

  • Ağlıcam resmen hem çok acıklı hemde çok güzel bir film ❤️

  • üff uğraşmayın bizle Berk'ler.

  • Hadi herkes tarih bıraksın [15/04/2021]🌸🦋

  • çok ağladım..😓

  • Çok saçma Nasıl olabiliyordu her şey 1 hafta içinde değişiyor evden kovulma falan

  • Ağla ağla içim söküldü...

  • Çok ağladım yaaaa😭🥺

  • 😭

  • Lan Ağla Ağla Öldüm 😪😪😪

  • BU YIL BAŞIMA GELEN EN İYİ ŞEY ODA BU DİZİNİM VAR OLUŞUDUR .

  • en cok agladigim yer kiz gelip annesini yikiyor ya oof of yurek bu aciya dayanamaz ki🥺

  • yaa izlerken agliyorum o kizin yerinde olsam napardim ben?🥺

  • Bir zamanlar gece gölgenin rahatına bak dinleyenlerin yarısı burda

  • Aglamamak icin videoyu one sariyorum yaa🥺

  • Çok güzel bi dizi

  • Size çok üzüldüm ve duygulandım

  • Həyat beledi: sevin,deyer verin..( itirende gec olacaq😔

  • Asiye aşk yeniden dizide oynuyodu Elifsu

  • *üşür annem orda üşür annemin ayakları* ben yaşadım bu acıyı siz yaşamayın

  • Bizi aglatan dizi degil yasadiklarimiz

  • Şəfa 👎 👎 👎👎😛😛😛😜😜😠😬

  • bu şengüle bi çarpcam

  • Bende yeni basladim gormeye cok heyjanlaniyorum

  • Yeterrr ağlamaktan gözüm çıkcakkkkk

  • 😔💔☹️😭

  • 😭😭😭💔

  • Yeni başladım instagram da reels videolarında gördüm hadi bakalım izleyeyimm

  • 1 Bölümde kombo atılmş

  • Kaçıncı günler veeiyolar bu dizini ?

  • Bu dizinin bitmemesini istiyosanin bi 👍butonunu patlatabilirmiyiz

  • Güzel film

  • ilk bölüm diye adını bilmiyorum ama o kaşlar aynı cellat36 mdmdmldpd

  • Boyle bir yengeler olmasa daha iyi

  • Diziye başladigimdan beri aglamakdan gozlerim şişdi

  • allahım ağlamaktan ölecem 😭😭

  • 🥺💔

  • Ablasi yüsunde olanlar burda mi

  • TV de beğenip burada başlayanalrrrrr 👇

  • Dizinin başından sonuna kadar ağladım...

  • Göz yaşlarına hakim olamayanlar🥺

  • Ciğer mi kaldı ya 🥺

  • Bölüm çok acıklı yaa😢😭

  • GIJB

  • SYJBV

  • SYJBB

  • DUJVH

  • GKKV