Ezhel - Sakatat

Tarixində dərc edildi 1 Apr 2021
►Sakatat OUT NOW: stageart.lnk.to/sakatat
►Follow Ezhel:
Instagram: ezhel06
AZnets: aznets.info
TikTok: www.tiktok.com/@ezhelofficial
Facebook: ezhelmusic
Lyrics by: Sercan İpekçioğlu
Produced by: Jugglerz
Mixed & Mastered by: Lex Barkey
Visual Artist: Oğuzcan Pelit
©℗ KOAL ARTS GMBH
Ezhel management: Rıza Okcu, Koal Arts GmbH
PR agency: Reference Studios
Video Credits:
PRODUCTION: MMAATTCCHH
DIRECTOR: BARIŞ ALADAĞ
DOP: MORITZ KLUTH
1. AC: LUKAS FAHNERT
EXECUTIVE PRODUCER: BARIŞ ALADAĞ
PA: BENJAMIN SCHILLER
SET-AL: JOY FISCHER
RUNNER: JULIA TILK
GAFFER: NICO NITSCHE
ELECTRICIAN: TIM ADLER
PRODUCTION DESIGNER: BENEDIKT LANGE
ART DIRECTOR: DIRK KUHLIG
ART DEPARTMENT ASST.: STELLA KOULIS
FOOD STYLIST: KONSTANTIN F. BALLEK
HAIR & MAKE-UP ARTIST: TAMARA SAUER
STYLING: ANH DINH
STYLING ASST.: NIDA TEMAJ
BTS: FABIUS KRIELE
EDIT: MORITZ GIESL
GRADING: ANDREA GOMEZ
POSTPRODUCTION: SUPERSUITES BERLIN
NURSE: LUCIA GRELL
CATERING: CINECAT
LIGHT RENTAL: LICHTHAUS
CAMERA RENTAL: KAMERA LUDWIG
LOW LOADER: MCC
BLOCKING: BLOCK INC.
SPECIAL THANKS TO: EMEKA SUITS, ESTHER PERBANDT, MASKENSTUDIO-JOSEPH,
BLUTWURSTMANUFAKTUR BENSER, GOLVET RESTAURANT, MARCELL VON BERLIN, UY
STUDIOS, SCHEPPERHEYN, HUGO BOSS, UMBRO, ASICS, GAILLARD VIVANT, CAROLINE
KEUSER, GENTLE MONSTER, G-STAR RAW, WALD BERLIN

Şərh

  • Şarkının sözlerinin derinlerde olması ve benim bunu anlamam mutluluğu

  • işte beklenen solo ezhel sonunda xD

  • *_Lan bizim Ezhel Arthur Shelby olmuş🤓_*

  • En azından yanındaki balonu attı

  • Ölüm isterler

  • 0:54 ezelception

  • sözlerin açıklaması fuck you mr.e***** (anlayan anladı)

  • show : Ezhel insan kesiyor

  • 1 ayda 10.000.000izlenme.Buna kalite deniyor😏

  • RTÜK insallah farketmez ama kesin bu klibi engeller ceza fln keser.

  • insanlık kafadan sakat

  • Ezhel A mca at bi ciğer!!!!!!!!

  • BOŞ

  • Müq

  • This is King

  • Seninle gurur duyuyorum benim fikri , vicdanı hür ve kendini gerçekleştirme yoluna giren kardeşim.Tek bir kişinin bile bir şeyleri sorguladığını bilmek geleceğe dair inancımı koruyor.Yolun sağlam ve zor ama gerçek herkese göstermez kendini . Gök yürekli kardeşim 💙🎶

  • Harikasın! sadelikle fikirlerini dinledikten sonra bende sanatında ayrı bir yerde artık. Cem Karaca, Neşet Ertaş in devami olan nesilsin. Seni seviyorum özünü unutmayan❤️

  • "Adaletsiz bir ülke mezbahadan başka bir şey değildir." Georges Clemenceau

  • Hacım 2 kez beğenemiyo muyuz

  • Nobody: Ezhel:kemigim neerde

  • eski ezheli özledim 😞

  • 😃artık kebapçılar bu şarkıyla sunum yaparlar

  • 0:50 nasıl çekildi lan

  • bıyık harika

  • ŞAHESER🖤

  • Ezhel kadar güzel klip ve şarkı söyleyen yok💙

  • Bu şaheserin 100m üstü dinlenmesi lazımdı :/

  • Çaçanın ‘ezhel sakatat klibi mi?’ esprisini anlamak için geldim slm

  • Ezhel Aslında Gerçekleri Anlatıyor Herkes Klibe Odaklandığı İçin Kimse Bişey Anlamıyor

  • ya çok güzel olmuş en güzel şarkın Ezhel

  • L

  • ezheli böyle gölrdüm ya ölsem gam yemem

  • Sözleri kimsenin anlamaması beni üzüyor :((((

    • @Dantes528 oha bunu görmemiştim teşekkür ederim

    • @CNNthe13 he sıkıntı yok biz ais ten beri dinliyoz , sonradan gelenler öyle yapıyor doğru

    • @İbrahim aznets.info/label/f8eup6Scq9qRpos/video

    • Bana anlatır mısın ne demek istediğini

    • ​@ZEHRA İŞİK ben şeylere diyom, bu şarkıyla dans edenler, sosis salamcılar, ais hakkında bi şey bilmeyip ayya uuu diyenler falan. Size değil

  • ezh-e₺

  • Günlük dozumu aldım gidebilirim. Yarın yine burdayım.

  • İlkdefa klkbini izliom yaa JAJWKAMA çok iyi

  • Das Thema des Liedes ist richtig richtig krass und Ezhel einfach ein absoluter Künstler! Meine persönliche Entdeckung des letzten Jahres

  • Radyoda duydum anında burda buldum kendimi .Ya harika çok beğendim.Klibide çok güzel ses zaten harika.

  • 0:40 o hangi hayvan

  • ALBANIAA AND TURKIA ARE BROS

  • Sözleri anlamayıp burda boş yapan kanser kitleye sinir olmak dkxndjxndjcjjd

  • Seni her gün daha fazla sevmeye başlıyorum Bro. Her biji Ezhel

  • Murda bulsa yeminle aralarda sakatat diyip baska hiçbir şey yapmazdı sjsfsksgsysbjuzg

  • Şöyle başka kesici video yokki kalabalık erkekler bir arada olsa!!! Kızlar araya karışsa olmuyor ama şu kesici olay kalabalık nasıl olur ki .... Allah akıl fikir versin hepimize inşallah

  • Şarkı Muck

  • Çok güzel ya başa sarıp sarıp dinliyorumm 👌😍😊

  • Başlığı Sadakat diye okudum amk

  • Ezhel_sehinsah

  • Ezhel gets better and better

  • Efsane

  • lan o ezheli bicaki karnina sapliyo olmm !!!! bi sey yapin sjjsjsjss !!!!!!!!!!!!!

  • OOOO şarkıcı Ezhel olmuş şef Ezhel

  • subsribe me ( sakatakata) :)

  • Mahallemizdeki kasap sıddık usta kıskandı ezeli şuan

  • MÜQ

  • 1:08 deki tatlılığına ne demeli

  • Bok gibi olmuş diyen herkesin çocuk dinleyici olduğuna yemin ederim ama asla kanıtlayamam

  • Ezhel katliam yarattı

  • Nice Greek Song 🇬🇷🇬🇷🇬🇷

    • @Just Aziz 1903 ayn

    • Hahaha yaşının 9 olduğu belli oluyor aslında iq'ın yerinde ve yaşın büyük olsaydı bu şarkıdaki ayrıntıları göre bilirdin

  • Mükemmell birşey buu ❤

  • 0:56 süngeri kesiyo

  • 28 . ETİN BİR YERDE KİMİ KİMLERCE

  • Soloya dönmesi, özünü hissettirmesi ve en güzeli her defasında üstüne KOYARAK daha da güzel işler sunması! Helal olsun..

    • ​@İbrahim Bende Kabahat hep

    • Özünü ? özünü kaybetmiş Almanya'ya gidince teroristlerle beraber takılmaya başladı biraz beynin varsa zaten sözlerden onları savunduğunu anlardın

    • Buranın üstü olduğunu sanmıyorum ama sen öyle diyorsan öyledir..

  • şarkı on numara bu arada klip te sözlerde efso

  • BIYIK EZHEL

  • Müp şarkı 10 üzerinden. 10

  • ezhel = nusret

  • Sanat bu

  • kardeşime çek bi bol sarımsaklı kelle

  • Şu adamı sonunda solo bir şekilde dinliyoruz

  • 44 yaşınyadim iyiki varsın

  • DOĞRULANDI

  • 2021 . 10 . Mayıs 9999999.dinlemem✨😘🥳

  • Yaşatmak neden hazır yitmişizken...

  • Klip hong kong da kameraya kaydedildi sanırım.

  • Ülkede beynini kullanamayanların çok fazla olduğunun kanıtı bu şarkı. Abi neresini anlayamıyorsunuz da boş ve saçma diyonuz

  • Tiplemeler harika olmuş

  • Parçanın protest olduğunu anlamayan cahil halkım benim

  • Yeni çıkan her şarkından sonra, eskisi gibi değil demekten kendimi alamıyorum.

  • EZH-ET

  • adana olarak milletçe çok beğendik

  • CK YAKİSİKLİ OLMUS

  • ANKARADAN DÜNYAYA

  • acaba beğenirmi :?

  • Her kes şarkının anlamı hakkında konuşur Ben : 2:06 2:21 2:32 ayy çok tatlıııı

  • Check me out! 💪🏾🇹🇷❤🧿

  • allahııımmmmm😍😍😍 nasıııılll biiir adamsıııınnn sennnnnnnnn😍😍😍😍😍😍😍👑👑👑👑👑

  • Sozleri efsane ins herkes payini almistir

  • oruçluysan ve sakatat hayranıysan kesinlikle izleceli değil

  • baruthane pilavcısı

  • Bunu dinleyince aklıma kanıt 34. bölüm geldi gören direk izlesin.

  • Angaradan dünyaya.

  • Sen nasıl bir kralsın #EZHEL

  • Şarkı süper de çocuklar da izleyecek bu klibi. Olmamış ezhel

  • Sakal yakışmış

  • Manipülasyon-Köleleştirme-Sömürü Düzeninin Vahşetine-Zulmüne Göndermeler Var.

  • Küfür yok gibi 😑

  • Bıyıkda Yakışmış :D

  • Igrenc bir klip. Siyonism kokuyor resmen.sanat aldi altinda dunyanin nereye goturuldugunun farkinda degil kimse. Yapay et uretildiginde siz varkinda olmadan insan etini yedirecekler ve halihazirda cocuklari katlediyorlar. Herkes lutfen Andrechrome'mu arastirsin ve bunun gibi sacma sapan sarkicilari dinlemeyi biraksin.

    • amca otu bunlar kullanıyor kafayı sen buluyon.

  • Muzik Türkiye anlatıyo