Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm

Tarixində dərc edildi 9 Apr 2021
#ölümlüyüm #mustafaceceli
Mustafa Ceceli'nin DMC etiketiyle yayınlanan ''Ölümlüyüm'' isimli video klibi sizlerle!
Söz- Müzik: Emir Şamur
Düzenleme: Mustafa Ceceli - Emir Şamur
Bağlama: Halil Şekeroğlu
Perdesiz Gitar: Furkan Salihoğlu
Mix- Mastering: Koray Püskül
Klip Yönetmeni: Enes Bilal Taşçı / Dark’n Dark
Klip Yapım: Honeybee İstanbul
'Ölümlüyüm' şarkı sözleri ile;
Sussam sana hiçbir şey kalmasa
Ardıma bile bakmasam
İçimdekileri saklasam yine de yetmez
Vursan beni bombalar patlasa
Bizi sonralar yoklasa
Sona noktalar konmasa hiç bitmez
Yangınlar yaksın dursun
Bizi bulsun sonra durulsun
Bir şey olmaz hep kül olursun...
Olsun...
Yağmurlar yağsın varsın
Deli gönlüme hep zararsın
Kapanmayacak tek yaramsın
Yeniden görür müyüm?
Görmeden ölür müyüm bilmem
Ben ölümlüyüm sensiz
Gitmem seni almadan gitmem
- Mustafa Ceceli Official Artist Channel; aznets.info
- Mustafa Ceceli Instagram; mustafaceceli
- Mustafa Ceceli Facebook; mustafaceceli/
- Mustafa Ceceli Twitter; mustafaceceli

Şərh

  • Çok bekledik bu şarkıyı sizlerle paylaşmak için.. Emir Şamur’un yaşanmışlıklarından kalemine döktüğü ÖLÜMLÜYÜM sizlerle..

    • SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİİİİİİYOORUMMMMMMMMMMMMMMMM❤❤❤❤❤😻

    • Müthiş bir şarkı olmuş emeğinize sağlık

    • Hayranınım şarkını .beyeniyorum 😊😊❤😎🖐

    • ♡《 ♡》

    • @NAZLI LEMAN ELEKBEROVA siz mene niye yazmişdiniz bilmey olar?

  • Bir daha şunun gibi bir ses gelmeyecek dünyaya.O yüzden bu sesin kıymetini bilelim.

  • Kötü

  • Görmeden ölür müyüm bilmem?

  • Mükemmel olmuş sarkı elinize sağlık👏

  • Yıllardır hayranı olduğum, severek dinlediğim, çizgisini bozmayan nadir sanatçılardan. Bu şarkıyla yine yüreğimize dokundun Mustafa abi tekrar tekrar dinliyorum sesine sağlık 🙏🏻

  • so nice hun Stay blessed

  • Maşallah Allah devamını getirsin en güzel şekilde 🧿🧿

  • Harika bir sarki yaaa❤️

  • Kral sen başkasın be görmeden ölürmüyüm

  • Ses efsane,yorum muhteşem,beste,söz,mükemmel ötesi,hissederek okumuş,adam fena yakışıklı,resmen cayır cayır yakıyor,Mustafa Ceceli sen bir harikasın daima yüksel ve bir yıldız gibi parla ışığın hiç sönmesin tüm güzellikler seninle olsun.🌹💙🌹💙🌹💙🌟🌟🌟GÜZEL İNSAN

  • Her ağlayan güçsüz değildir Tıpkı her gülenin mutlu olmadığı gibi

  • Ah Mustafa ah sana hep böyle duygusal şarkılar yakışıyor hit şarkılar değil

  • Dayıma ne kadar benziyorsunuz ikiniz yan yana gelseniz hiç anlaşılmaz kimin kim olduğu, dayım şehit oldu size baktıkça dayımı anıyorum ne bileyim işte siz de benim bir dayım sayılırsınız. Bu arada şarkı muhteşem... 😔😔😊

  • Semua lagu mustofa asyik di dengarkan

  • Telefondan ve televizyondan aynı anda dinledim.Çok güzel oldu.

  • Mahnının adı Ölümlüyüm ancaq bu mahnı Ölümsüzdür bizlər üçün.... Azərbaycandan Türkiyəyə qucaq dolu sevgilər😍💕

  • Sen şu sanat camiasındaki en mükemmel en değerli sanatçılardan bir tanesisin hiç bırakma yazmaya devam sevgili Mustafa ceceli tüm şarkıların sözleri kusursuz seni çok seviyoruz

    • 👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  • _Ben ölümlüyüm sensiz..._

  • MUSTAFA CECELİ 👑👑👑

  • Acaba seni görmeden ölürmüyüm?? =MUSTAFA CECELİ=

    • @Heja Nas umarım

    • Umarım tüm mustafa ceceliyi sevenler görür

  • 💙💙

  • Bomba bomba👍👍👍

  • Mustafa Cecelini sevenler burdamı?

  • Mustafa Cecelini sevenler burdamı?

  • Mustafa Ceceli yine güzel şarkılarıynan bizim evimize misafir olarak gelir.Yine çok güzel ve çok düşündürücü bir şarkı. Sesiniz çok güzül😍😍😍

  • #MustafaCeceli. Seviliyorsun Azerbaycanda👏

  • Harika bir şarkı olmuş emeğine yüreğini sağlık kral

  • Beyenmeyenler e kadar kiskanc. Seviyorumseni mustafa ceceli iyiki varsin

  • Seniiii cokkk seviyorummm her sarkin klibin olayyy olayyyy

  • İçimi ısıtan şarkıların var bu parça da ayrı bir güzellik var emeğine sağlık abi.. Seviliyorsun

  • Sesindeki naiflik de başka kimsede yok

  • Bir insana sarki soylemek bu kadarmi yakisir yaaa yerim seni

  • ohh my GOD, can anyone tell the lyrics, the song is so damn amazing , just wow, the music- my heart is coming out( i do not understand a word)

  • Yaaaa canimsin sen benimmm

  • 💕💜💞💘❣️💗💖💟💓💝💛❤️♥️🖤💚💙💙💙💙💙👍

  • Mustafa ceceli ölümlüyüm 👏👏👏👏👏

  • Yagmurlar yagsin varsin gonlume (S)❤ yeniden gorurmuyum gormeden olurmuyum (S)❤

  • Mukemmel olmuş .İlk dinlemede beyendiyim mahnilardan 👍

  • Mustafa geceli gozel kilipdi her gün qulaq asiram

  • 🙄🤔😊güzel bır kardeşlerımdan

  • Yine cok super bir parca hayraniyim

  • Sesi cok guzel ,dokunakli fakat parcalar,parcalarin sozleri ve siir gibi soylenisi cok gicik verici. Kendi kalitesini dusuren biri.Bu ses ile 1.olacakken,siradan biri olmus.

  • EN sevdiğin söz hangisi. Benimki , kapanmayacak tek yaramsın.

    • Kapanmayacak tek yaramsın

    • Benimde en sevdiğiniz söz

  • Sayin mustafa ceceli neden herkesin yorumlarini begenmiyorsun bu haksizlik degilmi 😃

  • Mustafa ceceli hayranları burdamısınız?

  • Sesine sağlık yine döktürmüşsün ıyiki varsın

  • Süpər olmuş vallah helal olsun çok yetenekli

  • Bu şarkı neden 3 milyon?!Aleyna Tilki gibilerinin şarkıları trendlerde olacaksa böyle güzel parçalar yazık ki hakettiği değeri görmeyecek

  • Şarkıyı Gece yarısı dinleyen kardeşim sende hoş geldin like at sayımızı bilelim saat 3:00

  • Yüreğine sağlık güzel insan sesinde huzur buluyorum.

  • Ne diyordu Zülfü Livaneli; "Sağ olsam gelmezdin, öldüm yasa mı geldin.?"

  • Ben çocukluğumdan beri size hayranım, sizinle şarkıları sevmeyi, dinlemeyi öğrendim. Sizin sesinizi duyduğum gibi heyecanla son sesle sizi dinlerdim ve yine her zamanki gibi muhteşemsiniz sizi çok seviyorum...♡

  • تجنن الله عليك ي مصطفى 😘

  • Mustafa Abi Ağzına yüreğine Sağlık O Tize Çıkışın Fenaydı bee Dikildi Tüylerim Allah sesine ses katsın maşşallah takipteyiz herzaman .. Haaaarika olmuş parça harika

  • SIRADAN FORMAT OLMUŞ ESKİ CECELİ ŞARKILARI ARTIK YOK BOŞANMAYACAKTI İLHAMINI KAYBETMİŞ

  • Bu şarkının hakkı bumu yanı tiktokculari milyon dinleyin gerçek sanatçılar hakettiği değeri gormuyo

  • YA şu güzelim şarkı yi dinlemiyosunuzya ben ne diyim

  • Sesine sağlık koca yürekli adam 😍❤️ Yeniden görürmüyüm görmeden ölürmüyüm bilmem ❤️❤️❤️❤️🎈

  • Bu şarkının şu an favori şarkın olduğunu söylemiştin... Ben de düşündüm kiii.Bir gün denk gelirde yorumları okursan, bu yorumu da görmen... Şu an askerdesin bitanem... Seni öyle çok özledim ki... Bu özlemim kelimelerle dile getirilemeyecek kadar fazla... Seni çok seviyorum boncuk gözlüm

  • Bayılıyorum ya sizeee ❤️❤️ şarkı muq olmuş. İnşallah Allah'ın izniyle dahası gelicek❤️😻😽

  • ❤❤❤😔😔

  • Karoool...

  • Abi şarkı çok iyi neden az izlendi bu kadar anlamıyorum

  • Bencede siz hep söyleyin biz dinleyelim

  • Ben turkmenistan vatandaşiyim mustafa ceceliyin şarkilarini oilem ile seviyorus. Cok teşekkur edyorus👌👌👌

  • 🥲🥲🥲

  • 🙂🙂🙂😜🤩

  • 👍

  • 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤💛❤

  • Başaramadım şarkısından geliyorum hepsi ayrı ayrı müko ah Cecelim sesine ölürüm ben

  • Biz eskişehir deyiz😋😘

  • Ben 6 yaşın dayım

  • Bu şarkı çok muhteşem olmuş cecelim😘

  • adam yapıyo bu işi be

  • Ağzına yüreğine sağlık sevgili Ceceli👌🏻 Yine on numara beş yıldız olmuş 😍

  • Teşekkür ederim Mustafa Ceceli Ben de çok seviyorum seni Benim yaşım 14 Senin yaşın kaç

  • Kapalı Mustafa Ceceli Ben senin Bu şarkını çok beğendim çok da Teşekkür ederim söylediğin için seni çok seviyoruz

  • Of çok seviyorum niye gelmiyorsun ki nie sevmiyosun ki nie nie

  • Offf çokk güzell 😍

  • Mustafa abi dormiyorsun masallahin var

  • Olsun yağmurlar yağsın varsın

  • Görmeden ölürmüyüm deme ne olur

  • Hergün senin şarkılarınla güne merhaba demek👌🍂mustafa ceceli

  • Şarkı ya sesin çok yakışıyor

  • Basaramadım dinleyip geldim bi de ölümlüyüm dinliyim dedim

  • 💜

  • Çok güzel bir sesi var hiçkimsede bu ses yok

  • İçimize ait olan bir şarkı daha bu şarkıya bayıldım Sesine sağlık canım abicim ❤️👏

  • Ben bütün şarkılarını seviyorum

  • bende olümlüyüm malesef seni görmeden ölücem 😐😐😐

    • @Heja Nas umarım hepimiz görürüz

    • Umarım görürsün

  • En guzel ses 😍🥰

  • Şarkıcılık var birde sanatçılık var bizim gibi kaliteli insanlar kaliteli adamlar dinlerler ucuz olanlar basit olanlara aittir

  • I Like it ❤

  • kardes mekan guzel sen guzelsin ,ama artik bir sarki yap benim icin,babam icin,baban icin,Mustafa kardesim,benden buyuksen abimmmmmm 41 yasindayim.AMA babam in sekiz köse kasketi yoktu.ama sen yaparsin babam icin bir sarki.100 200 sene aileden aileye dinleriz, onu yaad ederiz.

  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Arkadaşlar yeni şarkı çıkınca artta izlemeleyim ve yorum yapmayalım spam aliyor .izlenmeler sayılmıyor.baska bir Mustafa Ceceli şarkısı dinleyelim o sırada

  • Son 28 dakika

  • #Ölüyorum meraktan şuan :)! .. 34 minutes left for "Başaramadım" ..

  • Mustafa Ceceli kardeşim bitane bile kötü şarkın yokmu senin ya

    • Yok inşallah olmaz da. Olacağını da sanmıyorum. Mustafa Ceceli ♥️💙